About Me

My photo
Mummy of 2 kids. Irfan Nazhif & Iris Nazhifa. Alhamdullilah Allah. Thank you for dropping by.. B safe. lots of love from me.. Remember, Trust Allah & live our life in the right path..:)

Sunday, March 20, 2011

WARNA TERANG CERIA

Adakah anda seorang yang willing to experience warna-warna yang terang atau anda seorang yang mungkin tidak berapa berani tampil garang?? Kini, tiada siapa yang akan menghalang anda dari mencuba dan mengayakan pakaian dengan warna yang terang.. warna-warna ceria... warna-warna yang org selalu kata " dari jauh aku dah nampak engkau"....:)


arus fesyen sudah semakin berkembang..kini warna-warna terang berjaya mencuri perhatian, berjaya membuatkan kita berasa 'hidup' energetic mungkin....:) 


jadi ladies, jangan takut mencuba pakaian yang florecent or striking colour untuk kelihatan menarik...Lihat saja blog ini, saya suka blog ni dipenuhi dengan warna-warna yang ceria......Selamat menjelajahi dunia fesyen.................


* TIPS : Warna ceria bisa merubah mood anda.. Dikala anda down &  xde mood, cuba pakai baju2 yang berwarna ceria..Jom Cuba..:)

No comments:

Post a Comment